Meny
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy:

Stargard, ul. Skandynawska 2

Zadania na stanowisku:

  • Zapewnienie skutecznej i prawidłowej obsługi i komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w zakresie dostaw wyrobów (potwierdzenia, dokumenty, faktury, listy przewozowe), reklamacji, zamówień,
  • Niezwłoczne uzyskiwanie potwierdzeń dostarczenia wyrobów do klienta (CMR, oświadczenia od klienta),
  • Organizowanie wysyłek przygotowanie dokumentów wysyłkowych,
  • Refakturowanie klientów za transporty, sporządzanie not obciążających,
  • Optymalizacja kosztów transportu,
  • Realizacja odpraw celnych przez Agencję Celną,
  • Prawidłowe wprowadzanie danych do systemu ERP (rejestracja zamówień sprzedaży, planów dostaw, forecastów),
  • Archiwizacja dokumentów związanych z wysyłkami,
  • Kontakt z klientem w celu informowania oraz ustaleń w zakresie terminu dostawy, zmiany terminu i ilości dostawy, wyjaśnienia przyczyny opóźnienia.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu logistyki lub pokrewne,
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta ,
  • Doświadczenie w pracy na systemach ERP,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiajaca swobodną komunikację,
  • Bardzo dobra znajomość Excel,
  • Prawo jazdy kat. B.

BACKER OBR SP. Z.O.O. · UL. GŁOWACKIEGO 39 · 74-200 PYRZYCE, POLAND · TEL: +48 91 48-19-900 · [email protected]

Copyright © 2021 Backer OBR